Zwrot produktów i kosztów

POMOC I KONTAKT » Zwrot przesyłki i kosztów
Jakie są warunki zwrotu?
Czy mój zwrot już dotarł?
Paczki zwrotne
Niepoprawny zwrot, co teraz?

Nasza obsługa klienta dla Ciebie

Dobrze wiedzieć

Przed wysłaniem zgłoszenia sprawdź, czy odpowiedź na Twoje pytanie możesz znaleźć w naszej sekcji pomocy.

Proszę zwrócić uwagę:Jak tylko otrzymamy Twoje zamówienie, otrzymasz swoją paczkę w ciągu 1 do 2 dni roboczych.

Ze względu na COVID-19 mogą wystąpić opóźnienia w dostawie - niestety jest to poza naszą kontrolą.

Nasza obsługa klienta

B2B, BUSINESS-TO-BUSINESS

Czekamy na Państwa prośbę o współpracę. Prosimy o kontakt z nami pod adresem:

Nasz formularz kontaktowy - żeby było jeszcze szybciej

Przetwarzamy Państwa dane zgodnie z naszymi Informacja o ochronie danych.