Zamówienia

POMOC I KONTAKT » Zamówienia
Jak mogę zmienić adres zamówienia, które zostało już złożone?
Jak mogę anulować/zmienić moje zamówienie?

Nasza obsługa klienta dla Ciebie

Dobrze wiedzieć

Przed wysłaniem zgłoszenia sprawdź, czy odpowiedź na Twoje pytanie możesz znaleźć w naszej sekcji pomocy.

Proszę zwrócić uwagę:Jak tylko otrzymamy Twoje zamówienie, otrzymasz swoją paczkę w ciągu 1 do 2 dni roboczych.

Ze względu na COVID-19 mogą wystąpić opóźnienia w dostawie - niestety jest to poza naszą kontrolą.

Nasza obsługa klienta

B2B, BUSINESS-TO-BUSINESS

Czekamy na Państwa prośbę o współpracę. Prosimy o kontakt z nami pod adresem:

paula@smile-secret.pl

Nasz formularz kontaktowy - żeby było jeszcze szybciej

Przetwarzamy Państwa dane zgodnie z naszymi Informacja o ochronie danych.